dissabte, 17 de desembre del 2011

La història a les teves mans

El destí em tenia reservat una sorpresa que mai m'haguès pogut imaginar.
Qui m'anava a dir quan vaig començar a estudiar clàssiques i a endinsar-me en aquest apassionant món que seria una de les persones que podria tocar i experimentar amb objectes d'època romana.
Posar-se l'anell i el braçalet, va ser fantàstic.
La veritat és que l'arqueòloga, la Núria Rosselló, va demostrar la seva passió i dedicació. Des d'aquí vull felicitar al MAC per aquesta iniciativa, pionera a Europa, i especialment a la Núria per fer que aquella estona fos inoblidable.
Us deixo alguna de les fotos i el vídeo, gràcies al qual es va donar a conèixer el taller al gran públic. Espero que les properes sessions siguin també un èxit i que estigui ple de gom a gom. Voldrà dir que hi haurà més persones afortunades com jo que podran gaudir de l'entusiasme de la Núria i del provilegi de tocar peces que sempre estan dins les vitrines dels museus.




L'arqueologia a les mans, taller al MAC por Classiques_Motion